مصاحبه آرشیو خبر ها
بایرن مونیخ به جهنم خوش آمدی!

بایرن مونیخ به جهنم خوش آمدی!

یوونتوس و بایرن مونیخ در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هفته ی آینده به مصاف هم می روند، موراتا اعتقاد دارد که جو فوق العاده ای در تورین انتظار کوسه های مونیخی را می کشد.

 

نمی دانم چرا عملکردم برابر تیم های آلمانی خوب بوده ، بازی با بایرن سخت است، اما برای آنها هم بازی اول دشوار می باشد، چون ورزشگاه ما برایشان جهنم خواهد بود. ما در 9 بازی اخیرمان در خانه تنها یک گل دریافت کرده ایم، بازی خودمان را می کنیم، با دوندگی بالا و شدت زیاد، به هم کمک می کنیم و حواسمان هست که اشتباه نکنیم چون تیم گواردیولا بلافاصله از آن استفاده خواهد کرد. لواندوفسکی از نظر من بهترین مهاجم اروپاست، نگاه کردن بازی او لذت بخش است. من اغلب بازیش را دنبال می کنم.

 

موراتا تابستان 2014 از رئال به یوونتوس پیوست، اما قوهای سفید بندی در قراردادش برای بازگرداندن او دارند، اما به نظر می رسد ملی پوش جوان تیم ملی اسپانیا ترجیح می دهد بماند:

 

آیا یوونتوس مرا دوباره زنده کرد؟ در مادرید من ذهنیت واضحی نداشتم، هیچ شانسی نبود که بتوانم بازی کنم، اما یوونتوس به خانه ام آمد و با یک پیشنهاد فوق العاده مرا راضی کرد. در مورد آینده هم، من دو ماه پیش یک قرارداد 5 ساله ی جدید امضا کردم که یک سال از قرارداد قبلی طولانی تر است. من احساس رضایت از خود فوق العاده ای دارم و انگیزه ی بالایی دارم که در آینده هم خوب کار کنم، ترک کردن رئال انتخاب من بود، چون به من هرگز شانسی ندادند.

 

بهترین لیگ؟

 

در ایتالیا شما خیلی باید تاکتیکی بازی کنید، همه ی تیم ها به خوبی سازماندهی شده اند، در اسپانیا فوتبال سریع تر است. در بوندس لیگا و لیگ برتر تاکتیک کمتر تعیین کننده است، اما فوتبال بهتری را شاهد هستیم، من به آن لیگ ها علاقه دارم.

 

او سپس به اظهار نظر در مورد بعضی از هم تیمی های فعلی و سابقش پرداخت:

 

بوفون؟ برایم افتخار است که کنارش بازی می کنم. او فوق العاده است، یک انسان باهوش و یک اسطوره. جیجی همواره شما را شارژ می کند و بسیار خوشرو و باشخصیت است و همیشه خود را در در دسترس بازیکنان جوان قرار می دهد تا به آنها کمک کند. پوگبا؟ می دانم او پیشنهادهایی دارد، او یک دوست است، یک بازیکن در حال پیشرفت و یک استعداد فوق العاده، یووه به او نیاز دارد. ویدال؟ من فقط می توانم در مورد آرتور چیزهای مثبت بگویم، ما معمولا در اتوبوس کنار هم می نشستیم، من به انتخاب او برای رفتن به بایرن احترام می گذارم اما علتش را نمی دانم.

 

آلواریتو ادامه داد:

 

کومان؟ او یکی از آینده دار ترین بازیکنان جوانی است که تا به حال دیده ام، در بوندسلیگا او فضای بیشتری برای بازی دارد و پس می تواند از سرعت و تکنیکش در مقابل حریفان بازی کند. در یووه او در خط هافبک بازی می کرد و محدودیت های تاکتیکی بیشتری داشت. ژابی آلونسو؟ من خیلی مفتخر بودم که وقتی به تیم اول رئال مادرید رفتم او را دیدم، من از توصیه های ارزشمند او استفاده می کردمو به من کمک کرد که بازیکن خوبی بشوم. من با او رابطه ی فوق العاده ای دارم. در اسپانیا بازیکنان جوان باید برای بازیکنان بزرگتر غذا بیاورند.این یک رسم است.

 

نقش من در تیم؟

 

نقش من خیلی بیشتر از یک مهاجم نوک است، چون من اغلب به عقب بر می گردم و به تیم کمک می کنم، گستره ی نقشم بیشتر است.

 

نبودن دفاع های اصلی بایرن؟

 

کیمیچ می تواند نقاط ضعف بدنی اش را با هوشش جبران کند، او در بایرن بازی می کند و با کیفیت است، من قبلا هم گفته ام که اگر کارواخال هم به بایرن برود تعجب نمی کنم، او جزء بهترین مدافعان جهان است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: